Godnatt Måndag!

2013-03-18 23:18:22 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Efter att ha sett familj annorlunda och en skräckfilm ska vi nu sova:) Imorgon ska vi upp för ett möte på personalpartner och sen ska jag fika med en massa gravida mammor här i stan:) Har dock kännt mig förkyld idag... Hoppas på att det bryter ut men endå inte! Har sen dag 1 i denna graviditet haft sjukt ont i öronen och hostat och snorat upp gult snor varje dag... FRUKTANSVÄRT irreterande! Men senaste ca 2 dagarna har det varit snäppet värre så jag hoppas det bryter ut och sen ska försvinna men tror knappast det kommer inträffa utan får stå ut till bebis kommit ut :) Ne nu ska vi sova, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback