Dåligt humör...

2013-03-06 14:29:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Efter Jimmy slutat jobbet skulle vi fara och bada men det var SJUKT mkt folk och lång kö till kassan så vi struntade i det och får och kollade på lite förvaring till garderoberna som nu är helt utan hyllplan:S
Vill helst ha just hyllplan istället för trådbackar för jag tycker man får in mkt mer på ett hyllplan istället för i en trädback som är mkt smalare än själva garderoben!
Sen börjar jag bli less på renoveringen... Man blir galen av att bo i en flyttlåda! Man kan inte packa upp nått och allt är liksom ihoptryckt i ett rum!
Sen är jag less på papper... Ska fylla i hur mkt jag jobbat senaste 12mån för att dom ska kunna räkna ut min mammapenning. Måste nog kontakta chefen eller nån så det blir 100% rätt! Hatar att fylla i en massa papper när man igentligen inte har nån aning och fattar typ hälften!
Enda jag vill nu är att kissa, ta ett bad och äta mellis men hon håller på för fullt i badrummet och i köket är det kaos...
Om 30min har vi iallafall tvätttid så jag slipper gå runt i onepiecen 24/7!

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Hihi jaa, har inte så mycket till val ;)

Svar: Ne det är ju så :) Men du verkar ta det så bra! :)
Klara

2013-03-06 @ 15:42:28
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback