Bilder från lgh

2013-03-07 12:21:00 Hemmet <3
» Kommentarer(0) «


 
Nu har jag äntligen fått min kamera så nu kan jag visa er bilder från renoveringskaoset!
Detta är den nakna sanningen! Har inte brytt mig om att städa innna jag tog bilderna...
1: Köket, färdigt förutom golvet
2:Hallen som är halvtapetserad
3:Toan som färdig förutom att snickarn ska skruva tillbaka allt
4: Sovrummet! Vi har som sagt ingen förvaring i garderoberna och skrubben där vi ska ha mest kläder är full med flyttlådor fortfarande... väggarna ska börjas på mån så i helgen ska vi stöka undan där inne.
5:Ena halvan av v-rummet. ska organisera och flytta om i helgen eftersom det ska börjas med väggarna på mån
6:Andra halvan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback