Bebiskoll

2013-03-05 15:11:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Eftersom jag har en bindvävsjukdom som heter EDS som kan öka risken att barnet växer dåligt i magen, man föder förtidigt eller att moderkakan lossnar och att man blöder mkt under förlossningen får jag gå på extra koller.
Från och med nu kommer jag få gå på Ultraljud var 3:e vecka för att kolla så bebisen växer som den ska och att moderkakan och allt sitter där det ska sitta:)
Jag var där idag och då såg allt bra ut och bebisen vägde bara 23gram mindre än beräknat vilket är väldigt bra!
Det är ju bara ett genomsnittmått hon får ut efter att ha mätt alla delar så är ju inget exakt och 23gram är ju nästan ingenting! Skönt att veta att bebis mår bra sär inne iallafall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback