21 Mars

2013-03-21 10:29:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Svårt att tro att det snart är april när det var 12minus inatt....
När tänkte våren komma i år egentligen!?
Har iallafall sovit gott inatt och nacken känns mkt bättre :)
Så idag ska jag fixa lite här hemma och få nån ordning på mina kläder!
Ska ju vara hård mot mig själv och sortera ut en massa men det känns inte nå kul! Men det är bara att inse att kläder som inte använts på 2år aldrig kommer att användas och gör sig bättre i en kartong eller i nån annans garderob :) Har 3 kartonger som jag tänkte gå igenom idag iallafall.
Måste bara visa denhär bilden! Såhär såg min garderob ut i våran första gemensamma lgh 2009.
Hur kunde jag jag ha så LITE kläder!?
Kanske får bli min målbild då? Eller iallafall tänket att bara ha kvar kläder som jag verkligen andvänder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback