Sådärja!

2013-06-19 12:42:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Läkarbesöket gick toppen och hon ska tillbaka om ca 5 veckor :) Hon vägde idag 3350g och går alltså upp i vikt.
Men eftersom hon äter på gränsen till för lite ska vi gå på BVC och väga några ggr innan nästa läkarbesök för säkerheten skull:) Sen ska hon få göra ultraljud på hjärnan, det är rutin på barn som får syrebrist/andningsuppehåll när dom föds. Men eftersom det är semestertider blir det i början av augusti!
Köpte en sånhär anti-colik flaska idag då hon får lite småont i magen precis efter maten.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Den flaskan har min lilla tjej också, och en matchande napp och gosedjur ^^

Svar: Jaha finns det sånt också :P Funkar den bra för er?
Klara

2013-06-19 @ 22:45:45
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ja napp iaf ,gosedjuret specialbeställde jag ;)
Ja den har funkar väldigt bra, gav iofs bara ersättning ibland men hon äter välling ur den nu!
Jag tycker bäst om dom!

Svar: Låter toppen:)
Klara

2013-06-20 @ 14:50:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback