Första dagen ensamma!

2013-06-17 10:53:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Idag började Jimmy jobba och jag är ensam hemma med lilla Hanna och katterna:)
Rätt soft faktiskt! Har passat på att ta en sovmorgon och klev inte upp förrns vid 10 då det var dags för blöjbyte!
Men dethär med att jag ska äta och dricka faller liksom bort när inte Jimmy är hemma...
Har tappat hungerkänslan efter förlossningen och äter mest för att äta!
Så måste ställa klockan så jag får i mig vätska och energi under dagen för annars får jag så dåligt med bröstmjölk!
Ne nu är det matning av lillen igen och sen ska väl jag få i mig nån frukost/lunch också :)
Tänkte börja skriva på förlossningsberättelsen idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback