Jobb jobb

2013-07-24 13:33:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Jimmy har nu bara 7 arbetsdagar kvar av sommarjobbet :)
Det ska bli skönt att ha han hemma på dagarna och han längtar som en tok efter att få vara pappa på heltid men synd att han inte får jobba mer såklart...
Så snart kanske det är min tur att jobba? Ska ringa och höra om det finns nått ställe man kan inskola sig på :)
För jobb måste man tydligen ha för att överleva även om det lockar att bara vara hemmafru resten av livet!
Idag håller jag på att rensa och städa för fult (så gott det går med en bebis) man får liksom power-städa mellan hennes korta sovstunder :) Tydligen är det sjukt varmt ute idag, jag sitter fortfarande i pyjamas och Torvald har bitit av termometersladden så jag vet inte så noga! Men soligt är det iallafall :)
Synd solen kommer så sent till våran balkong :(
Vi chillar inne idag vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback