Tomt!

2013-07-14 12:34:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har varit lite tomt här men vi har haft fullt upp! :)
Igår hade vi möhippa för min syster som gifter sig i Augusti och hela dagen var full med aktiviteter och jag kom hem vid 21tiden :)
Alltså ca 13timmar borta från Lilla Hanna, men det gick kanoners!
Kan tänka mig att det blir värre att vara ifrån henne när hon blir mer med och ler när hon ser mig osv :)
Vi har också köpt bil så nu slipper vi äntligen krångla när vi ska in med vagnen eller känna sig som en sko i en liten skolåda när man har bilen full och åker långt! En gammal volvo 740 kombi som är champangefärgad.
Får väl duga tills vi blir rika :)
Ne nu ska jag ta en dusch så man vaknar till liv, lite mör efter gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback