100 saker på 365 dagar

2013-07-25 18:24:00
» Kommentarer(0) «


Började den 23 juli 2013 och avslutas 23 juli 2014!
3 dagar har passerat
11/100 saker är borta!
 
 
Bortskänkes 5
Säljes 6
Kastas 0
 
Sen jag antog den här utmaning har det kliat i fingrarna efter att få rensa här hemma!
Imorse skickade jag en flyttkartong fylld med saker till välgörenhet! Jag räknar den som 5saker.
Jag rensade ut sånt jag hade för mkt av och sånt jag inte vill ha längre helt enkelt.
Den innehöll bla
*1 bebislakan
*amningsnappar
*bebisnappar
*nappflaskor
*handdukar
*sjalar
*ett par skor
*hudkrämer
*prydnadssaker
 
Sen har jag sålt 5par panelgardiner och 1par bebisbyxor (hade bara 3gardiner på bild)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback