Trött period

2013-01-22 22:05:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Jag har ju vart skitpigg ett tag (ca1,5 vecka) och vaknadet till och med före larmet några ggr men nu har det vänt...
Kan vakna innan larmet men det är för att jag då har sovit 10tim!
Brukar ställa larm bara för att inte sova längre än 12.00.
Idag jobbade jag ca 3tim och känner mig helt slut...
Visserligen har jag ondare i öronen men fy vad trött jag är på eftermiddagarna nu!
Tur man inte har ett 100% jobb eller barn som tar energi haha
Undra hur det är att vänta andra barnet?
Men då har man inte lika mkt tid att känna efter som tur är:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen - ☆Mamma till Ewelina och gravid☆

inte alls farligt att vänta andra barnet :) Visst är man trött men det är man ju ibland i perioder, är lika trött nu som innan och innan ja fick dottern ^^ Det går dock otroligt snabbt med denna graviditeten än första, för nu har man annat att tänka på ;P

Svar: Ja kan tänka mig att det går fortare för att man har fullt upp med annat:)Hoppas du får vara pigg resten av tiden också!
Klara

2013-01-23 @ 23:15:43
URL: http://jennicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback