Pysselsugen!

2013-01-14 14:41:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Så sugen att det kliar i fingarna typ!
La några bud på Tradera och kollade igenom mina grejor idag som jag inte kollat på sen typ november!
Ska beställa hem en massa bilder gratis nu och börja fundera på bebis-albumet :)
Men jag har ju en recepbok som ska göras och sen kan an alltid göra några garttiskort osv som är bra att ha :)
Önskar jag vore duktigare och funderar på att gå nån kurs men det kostar runt 400:- Så kanske räcker med att youtuba och få insperation från bilder och böcker:)
Jag är ju med i en pysselgrupp men har bara varit där en gång då alla har haft fullt upp!
Men den 16/2 är det dags igen och jag längtar! Även om jag inte är så bra så är det endå kul och man lär sig hela tiden :)
Några av mina verk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Har du gjort alla dom? Dom är ju jättefina! :) Mendu, vad står det på bilden överst? :P

Svar: Japp det har jag :) Tack så mkt! Det står "här skiter lille Mats" En namnskylt som ksulle sitta ovanför syrrans katt:s toa :P
Klara

2013-01-14 @ 19:17:51
URL: http://mammasara.se
Postat av: Joline

Vilka fina! Jag funderade också över det första kortet men nu fick jag förklaringen, haha!

Jag beundrar alla som har ro att sitta och pillra med sånt där!

Svar: Haha ja :PFör mig ger det ro att sitta och pillra :) Jättemysigt att sitta och pilla och lyssna på en ljudbok eller bara njuta av tysthetem själv :)
Klara

2013-01-14 @ 20:07:46
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback