Less...

2013-01-21 19:05:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Tänkte ju fara till doktorn idag om inte örat var bättre!
Och imorse/idag har det kännts mkt bättre trots att jag glömt bort att spola...
Men senare idag vid typ 16 kom smärtan tillbaka och nu är jag varm runt det örat :S
Är det nån mening att boka en tid?
Är det öroninflammation eller är det bara slemhinnorna som är svullna pga av graviditeten?
Men borde ju inte vara varmt runt örat om det inte är inflammation!? :S
Vet inte huuur många ggr jag vart hos doktorn för öron/bihåle ont och bara bli hemskickad säkert 50ggr!
Så därför jag skjuter upp det :/
Under HELA graviditeten har jag haft väldigt ont i öronen och haft gult snor+slem...
Hade hellre vart dyngförkyld nån vecka och sen frisk resten av tiden:O
Börjar bli riktigt less...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback