HELT SLUT!

2013-01-18 16:54:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Orkar knappt prata tydligt för att jag är så trött!
Vart bara 6tim sömn inatt och vänter öra tar död på mig...
Har det inte blivit bättre tills på måndag har jag lovat mig själv att besöka doktorn!
Skönt med helg iallafall tänker vara ledig imorn iallafall och sen om dom ringer angående söndag kanske jag tackar ja.
Jimmy ska jobab 05-12 imorgon så pengarna rullar ju in iallafall! Så himöla skönt att han nu kommer jobba 5-6dagar/månad! Det kan låta väldigt lite men det blir flera 1000lappar extra in på kontot:)
Hoppas jag blir piggare efter lite mat! Idag blir det iallafall korvgrytan/soppan jag vart sugen på länge:)

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Åh, korvgryta låter gott. Kan du inte lägga upp receptet? :)

Svar: Jo absolut :)
Klara

2013-01-18 @ 17:05:01
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback