Blodbrist!?

2013-01-10 19:40:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Dom senaste 3-4 dagarna har jag varit väldigt trött och lite extra illamående och liksom känns mig lite svimfärdig när jag är hungrig och på morgon..Igår på träningen trodde jag att jag skulle svimma men tänkte att det kanske var för att jag gjorde en massa bäckenövningar osv och att bebis då tryckte på nån nerv eller nått.
Igår och idag tyckte Jimmy jag såg blek ut så jag började fundera om jag kanske börjar få lite dåligt blodvärde :(
Så köpte järntabletter idag och hoppas det blir bättre :)
Man brukar ju få börja knapra dom i mitten av graviditeten om man hade bra värde vid inskrivningen.
När jag var hos BM i början av december, tro det var 11:e eller nått så var värdet bra men det kan ju ha hunnit ändra sig nu efter ca 30dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback