Planering och längtan

2013-02-19 19:54:00 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Jag har suttit och kollat lite hur mkt pengar vi kommer få ihop när bebis kommer så nu vet vi på ett ungefär iallafall 
På torsdag ska jag skicka in moderskapsintyget till försäkringskassan iallafall!

Om 52 dagar får jag gå på betald mammaledighet :D
Tiden flyger iväg och tack vare flytten och allt vi ska fixa i lägenheten kommer nog dom 52 dagarna gå fort förhoppningsvis.
112 dagar kvar tills bebis är beräknad men enligt mig är det 110! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lovar, tiden kommer springa iväg! Speciellt när du har ett "delmål" med lägenheten att se fram emot :)

Svar: Ja precis :) Det har ju gått så fort hitills!Och du är snart i mål :D
Klara

2013-02-19 @ 22:47:23
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback