Ny dag :)

2013-02-19 10:00:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Fick sova sjukt gott och djupt inatt!
Vaknade inte ens av att behöva kissa :O Det var nog iallafall 1månad sen sist.
Sen sov inte lilla Torvald på mig inatt vilket gjorde att det inte blev för varmt eller för trångt så jag får nog tacka han för en hel natts sömn:)
Han sover ALLTID på mig under natten och detta var första gången han INTE gjorde det på säkert 4mån!
Igår mådde jag SKIT både psykiskt och fysiskt...
Men efter ett ordentligt kvällsfika, nackmassage, en natts sömn så mår jag idag bra:) Hoppas det håller i sig!
Tror kroppen har lite jobbigt att hänga med i svängarna nu är bebis växer så mkt och tar så mkt energi av mig. Så ska öka järnintaget och matintaget och ta det lungt tills jag ska till barnmorskan på torsdag:)
Nu blir det frukost iallafall sen får vi se vad vi hittar på idag :)
Det är nu man skulle bo på hotell för att få hotellfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback