Alla hjärtans dag :)

2013-02-14 10:45:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är det alla hjärtans dag och en dag i kärlekens tecken!
Jimmy jobbar några timmar till och sen ska han ta tåget till Nyadal kl 16.00 för att umgås med kompisar i helgen!
Jag var sugen på att följa med men vi får inte ta med katterna dit och dom kan ju inte vara ensamma tor-sön så jag får vara hemma...
Får se vad Jimmy hittar på idag när det är alla hjärtans dag, men han är värdelös på att köpa grejer och överraska så jag förväntar mig inget haha:P
Själv har jag beställt en grej som fortfarande inte har kommit...
Och eftersom Jimmy ska fara bort idag så får han nog den på söndag istället då posten brukar komma så sent till oss :(
Idag har vi iallafall varit förlovade i 2 hela år och detta blir våran 5:e allahjärtansdag tsm:)
Livet rullar på och vi trivs sjukt bra tilsammans och nu ska vi snart flytta och bli föräldrar så nu är verkligen livet på topp:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på förlovningsdagen! Hoppas han kommer ihåg att ge dig nåt:-) igår fick Niklas en present av mig - tAKiDAs nya skiva & inuti den biljetter till deras konsert i Malmö 14/2... vi skulle ha sett dem på Svedalarock i somras men vi blev hemringda redan innan de kommit ut på scenen för Debbie kinkade hos barnvakten... nu är hon ju lite större & mer van att vara ifrån oss så förhoppningsvis ska det gå i lås denna gång!

Svar: Tack :)Åhh vilken bra present :)
Jag har köpt en skiva men det har tagit 100år för den att komma :S Tror den kommer idag eller imorgon men vi brukar ju som sgt få posten vid typ 17 så han hinner inte få den :(
Klara

2013-02-14 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback