Onsdag=Pysseldag

2013-12-11 12:36:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Pyssel med brudarna är inbokat!
Tyvärr ska Jimmy ta tåget till Kramfors ikväll så hinner inte vara med så länge :(
Men första ska vi fara på loppisen och tömma vårt bås som vi nu haft där en vecka och hämta ut stålarna vi tjänat ihop:)
På lördag far vi till Sundsvall och jag längtar som en tok!
Vi ska hälsa på min mormor och farmor som inte träffat Hanna sen dopet i augusti och ha allmänt mys tills på måndag.
Och då var hon typ såhär pluttig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för igår! Det var trevligt! :)

Svar: Ja trots att jag fick fara tidigt! Men hoppas vi gör om det snart :)
Klara

2013-12-12 @ 16:23:42
URL: http://sofieberglund.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback