Tisdag 13 Augusti

2013-08-13 21:31:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Idag har vi fixat jobb till mig äntligen fått fixat faderskapsintyget och sen nu på kvällen har jag tränat!
Senaste 2 timmarna har därimot varit tråkig Hanna har varit riktigt gnällig och verkar ha ont i magen :/
Hon kan inte slappa av och skriker och pruppar omvartannat! Så jobbigt att se henne såhär eftersom hon är så lugn i vanliga fall! Men hon verka ha somnat nu äntligen så får hoppas för hennes skull att hon kan sova nån timme utan att magen stör!
Imorgon är det dags för mammasamtalet på BVC och sen ska jag ha en inskolningskväll på nya jobbet.
 
Vet inte om jag visat er denhär bilden? Iallafall 4generationer på min pappas sida:)
 

Kommentarer
Postat av: ★ K a t t a ★ Mamma till 4 stjärnor ★

Fin bild =)

Svar: Åhh tack:)
Klara

2013-08-14 @ 11:27:24
URL: http://kattaaa.blogg.se
Postat av: sandra

Riktigt fin bild :) åh vad spännande med nytt jobb.

Svar: Tack :) Åhh vilken söt hund ni har!!
Klara

2013-08-14 @ 12:24:25
URL: http://www.sandrabjuhrsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback