Torsdagkväll!

2013-04-11 22:29:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och sen krypa ner i sängen:)
Imorgon på förmiddagen ska jag ner på stan och möta upp en tjej för att köpa bebiskläder och sen ska jag sola :D
Hoppas morgondagen blir lika bra som idag och kanske ännu bättre!
Känns så långt tills söndag då Jimmy kommer hem eftersom det bara är fredag imorgon... Men änsålänge går det hyfsat bra att vara själv:)
Tack för mig torsdag!
Jag var faktiskt och klippte håret i lördags! Klippte av 10cm så nu är det fint och inte lika trassligt!


 

Kommentarer
Postat av: Marie

Wow vad underbart & långt hår du har! Jag fick jättelångt & fint under graviditeten... men sen efter förlossningen tappade jag säkert en tredjedel... varje gång jag drog handen genom håret lossnade en hel tuss... helt sjukt! Men det börjar komma igen lite nu. Lycka till med shoppingen & "egentiden":) kram

Svar: Åhh tack och här har jag ju som sagt kapat av 10cm :PJag har fått lite lockigare hår nu under graviditeten men annars märker jag ingen skillnad :)
Klara

2013-04-11 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback