Söndag 21 April

2013-04-21 14:14:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Misstänker att bäckenet gett upp och att jag lider av foglossning och att det är därför jag har så ont i ryggen...
Har fortsatt molande ryggvärk, mensvärk och sammandragningar så fort jag gör nått! Ryggvärken är absolut värst!
När Jimmy försökte att massera upptäckte jag att jag hade FRUKTANSVÄRT ont i svanken så är nog fogarna som börjar luckras upp för att förbereda inför förlossningen....
Tröttheten har slagit till ordentligt också!
Jag har ju mått så himmla bra fram tills nu så nu kommer allt som en käftsmäll på en och samma gång :/
Men ska vara glad att jag mått så bra fram tills nu :) Nu är det inte långt kvar! Går in i v.34 imorgon:)
Nu ska vi käka lunch här hemma iallafall och sen fortsätter en lugn dag:)
För er som inte är så insatta är det dessa fogar som ska tänjas ut så att bäckenet blir rymmligare så att ett bebishuvud ska ha nån chans att komma ut :) Och det är inte så skönt kan jag medela! 
Går med bäckenbälte och knaprar alvedon i hopp om att det ska bli bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback