Soliga och snoriga söndag!

2013-04-14 12:00:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vi båda har sovit gott inatt förutom att jag vaknade vid halv 2 av att munnen fylls med spya :O snacka om ett mardröms-uppvaknade och att jag blev chockad!...
Älskar dom sura uppstötningarna.. och senaste dagarna har det verkligen blivit värre! Men glad att jag klarat mig utan dom tills nu iallafall:)
Jimmy är förkyld och tråkig så som män blir när dom är förkylda! Men det var säkert 6mån sen han var sjuk sist så ingen av oss ska klaga men jag längtar inte tills jag blir smittad vilket jag bör känns av vilken dag som helst!
Idag ska vi nog inte göra så mkt mer än att storhandla :)
Nu ska jag iallafall ta ett bad medans Jimmy laddar upp på soffan inför handlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback