Klänningar till bröllop!

2013-04-08 10:48:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Finns ju hur mkt som helst att välja på! Vi ska på 2 bröllop i sommar med ungefär samma släkte så jag måste köpa 2 olika klänningar eller vad jag nu kommer välja:) Funderar på om man ska köra på kjol och blus istället?
På ena bröllopet är temas färgglatt så då vill man ju verkligen köra på det också:)
Sen måste jag ju tänka på att man ska kunna amma någolunda lätt också...
Vill helst inte lägga mer än 300:- på klänningen heller!
Här har jag hittat några favvoriter från halens och bonprix under 300lappen iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hey! Vad snygg den första röda klänningen var! Den kommer passa dig ;)
Jag glömde skicka bilder på bröllopsutstyrsels igårkväll, men jag ska ordna det! Kram!

Svar: Ja kanske de om man vill visa benen:P Får se hur mkt jag lyckats gå ner i vikt tills dess!
Klara

2013-04-10 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback