...

2013-04-17 20:53:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Dålig uppdate här idag! Men jag prioriterade en vila på soffan istället för bloggen:P Börjar bli tjock och trött!
Emma och Paulina var här på en snabbfika nu på kvällen och Emma tyckte magen hade växt sen förra söndagen och det har den verkligen gjort med tanke på bristningarna och att naveln snart är ett minne blott!
Men det betyder ju bara att det närmar sig så mig gör det inget :)
Föräldragruppen gick superbra och det var 3 par till förutom vi och vi pratade lite om värderingar om föräldraskap och barnets sinnen. Ser framemot träffarna framöver:)
Nu ska jag ställa mig och göra storkok på kycklinggryta som inte blev av tidigare idag och sen blir det nog direkt i säng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback