Denna vecka!

2013-04-02 15:01:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Känns som om jag har fullt upp den här veckan :)
Jobbade ju igår tills idag och på söndag ska jag jobba 24tim igen.
Idag har vi fullt upp med plockandet av flyttlådor och imorgon jobbar Jimmy och sen ska det storstädas här hemma:)
På torsdag kommer mina systrar på besök, äldsta systern ska gifta sig till sommaren så jag ska testa lite smink och hår på henne eftersom jag fått äran att fixa det:)
Och till helgen får vi nog besök av några kompisar och sen ska Jimmy jobba lördag.
Härligt att ha fullt upp ibland eftersom det nu innebär jobb:)
Eftersom det gick bra att jobba från igår kan jag nu ta på mig några pass till innan jag tar mammaledigt:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lagermark

vad är det du jobbar med? :o

Svar: Som personlig assistent :) Vadårå?
Klara

2013-04-03 @ 17:16:04
URL: http://chai.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback