Godnatt!

2012-09-03 23:22:40 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Ne nu ska jag sova! Har fastnat framför tvn allt för länge!
Imorn blir det jobb 12-19 men innan ska jag iväg på ett litet möta om ett framtida extrajobb förhoppningsvis:)
Känner jag mig pigg kanske jag drar och gymmar efter jobbet men vi får se !
När denhär veckan är slut har jag jobbat nästan 11dagar på raken med bara 1 enda ledig dag emellan.... Men orkar inte bry mig om hur jag kommer må på måndag som blir min sista dag på mitt schema! Sen får vi se hur mkt jag kommer få jobba i framtiden, kommer ju bara bli inhoppare som viakrie på olika ställen! Men det löser sig alltid för det har dte ju gjort hitills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback