Fredag 7 September

2012-09-07 10:53:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har jobbat för mkt och haft för lite liv senaste 2veckorna så jag är fruktansvärt allmänt less.
Men det blev ju 100ggr bättre när Jimmy kom hem igår såklart:D Men kroppen skriker efter ledighet och uppbyggnad av alla muskler jag tappat i sommar pga stillasittande jobb.
Idag ska jag jobba 3tim och sen hem och njuta av en ledig dag. Visserligen ska ett ton tvätt vikas osv men att få vara nära min älskade prins gör vikandet så mkt lättare:) Tänk vad en människa kan betyda för en!
För Jimmy är allt för mig, min bästa vän, min livskamrat, min glädjespridare, min tröstare och min kärlek.
I dec har vi vart ett kärlekspar i 4år! Helt sjukt endå men många många fler år ska det bli får vi hoppas:)
Kärlek är det finaste som finns här i världen!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Då gissar jag att du får en härlig helg!! =))

Svar: Ska tyvär jobba :/ Men endå har ju fått vila upp mig idag så är på bättre humör :)
Klara

2012-09-07 @ 17:36:43
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback