Blä....

2012-09-05 08:37:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har så äckligt ont i ryggen efter 6 dagars jobb på raken...
Så jag har helt enkelt tagit ledig idag och på fredag.
Jag slutade ju jobba kl 8 imorse och igentligen skulle jag ha börjat kl 15 igen och slutat kl 15 imorgon men jag slipper det och jobbar bara 8-15 imorgon:)
Så idag blir det att ta det lungt med ryggen men endå få igång cirkulationen så stelheten minskar.
För mitt jobb är väldigt stillasittande och det tar död på min rygg tyvär....
Idag måste jag lämna tillbaka min låne TENS apparat och jag kanske inte hinner få min egna innan helgen :(
Nu har man ju blivit så van den och jag längtar inte tills en helg utan den eftersom jag ska jobba i helgen...
Ne nu ska jag hitta på nå roligare än att sitta här vid datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback