Sådärja:)

2012-10-16 20:36:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vilken dag!
har vart snöblandat regn nästa hela dagen! Känns som om snön var rekordtidig idag! Måste nog slänga på vinterdäcken den här veckan om det ska fortsätta att vara sånt här väder?
Imorgon börjar Jimmy på sin praktik på Pågen och sen kommer han förhoppningsvis hoppa in och jobba då och då:)
Men nackdelen är att han börjar kl 05 på morgonen mån-fre...
Men vi kommer nog äta mkt gratis bröd framöver:P
Ne nu ska vi krypa ner i sängen eftersom Jimmy ska upp om 7,5 tim.
Jag är ledig imorn förutom ett besök på Vc. Så imorn ska jag försöka städa :) Har liksom byggt upp klädhögar i fotöljerna här hemma och Jimmy blir galen på mig!
Måste boka tvättstugan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback