BitchKram

2012-11-03 14:08:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Bättre än förväntat och en nostalgitripp till barndommen!
På herrgården där dom spelar in större delan av filmen har jag spenderat nästintill ALLA mina sommrar fram tills 15års ålder!
Barnläger, midsommar, surströmmingfester, släktkalas, majbrasor, studentfest m.m.
Det är så otroligt fint där och så kul att det fångades på film, även om dom gjort om en delö inför inspelningen och dom filmer låångt ifrån alla rum osv :)
Filmen i sig var som sagt över förväntan bra och jag kan erkänna att det rann en och annan tår!
Den var så djup och fin men endå så enkel. Så bara att gå till närmaste bio och titta om ni vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback