Sådärja :)

2012-05-30 14:25:29 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Bussen går om 30min och jag har gjort mig klar och plockat undan här hemma lite:)
Nu är man ju hemmafru så måste ju se till så det är lite fixat tills älsklingen kommer hem iallafall!
Jag vet själv hur det känns att komma hem när det är fixat och när det inte är fixat! Och dagen blir så mkt bättre om man kommer hem till en fint hem och att middagen är iallafall framtänkt!
Ska bli så skönt att gymma ordentligt idag! Jag kommer ju ner tidigare än Jimmy så jag har tänkt att värme upp ordentligt och lägga in lite konditionträning också :)

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med asperger

svar: för att de inte finns kategorier i blogger:P

jo de finns de och hade du kollat odentligt så hade du med hittat den http://www.domkallarmighannes.com/2012/05/jag-krymper.html

2012-05-30 @ 15:28:48
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback