Plikten kallar!

2012-05-28 11:58:45 Hemmet <3
» Kommentarer(2) «


Ska jobba mellan 13.16.15 och efter det blir det gymmet innna jag får komma hem och äta middag:)
Bussen går 12.45 så jag ska göra mig klar och sen gå ner till busshålsplatsen.
Så här trevlig är våran tillfälliga toa, och den luktar verkligen spya!
Och nej vi kan inte ha den nån annan stans än mitt i vardagsrummet tyvär...
Och katternas toa och matplats måste trängas ihop i hörnet det med!
Jag längtar tills renoveringen är klar! :O

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej men gud så hemskt och just i vardagsrummet, fy stackare!!!

2012-05-28 @ 21:07:22
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/
Postat av: elise

HAhaha alltså, ja ursäkta men hysteriskt roligt! HEMSKT såklart men hahaha, åh gud :( Jag skulle VÄGRAT! Hellre satt mig ute bakom ett träd än den där! :O

2012-05-29 @ 16:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback