Latmasken..

2012-05-29 15:14:30 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Jag fastnade vid datorn/tv och glömde bort gymmandet och när jag kom på det hade sista bussen gått :(
Går bara 1buss i timmen uppe vid oss så man måste gå ner till storvägen om man ska åka annars och eftersom jag skulle ha med en tung träningsväska var det bara att ställa in!
Men jag har städat i köket iallafall:)
Och idag har det vart full rulle på byggargubbarna och dom har sprungit in och ut hela långa dagen men det betyder ju att det blir nått gjort iallafall :D
Det värsta med att inte ha ett badrum är att inte kunna gå och duscha hur som helst och inte ha nån vettig spegel att kolla och fixa sig i!!
Men nu har du gjutit klart golvet så nu börjar dom nog kakla vilken dag som helst :D
Slänger upp nya bilder ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback