Fredag 11 Maj

2012-05-11 22:52:19 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Tänk snart är det sommar och eftersom denna vår har mest bjudit på mulet väder och kyla längtar man ännu mer:) Även om jag ska jobba hela sommarn kommer jag ha måånga lediga dagar eftersom jag jobbar lite längre pass än vanligt folk :)
Idag var jag ju hem till stan över dagen för 3,5tim jobb och en fika på stan med Emma sen tog jag bussen tillbaka till mamma och pappas lilla röda ti mmerhus på landet.
Imorgon kommer ÄNTLIGEN Jimmy också hit! Efter 3,5dag utan han är han saknad men när man är här där man sällan är ensam går det faktiskt ganska bra :)
Ne nu ska vi snart sova :) Ska lägga upp en massa bilder imorgon hade jag tänkt, om det funkar som det ska :)

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Taack va snäll du är :)

2012-05-12 @ 17:03:03
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback