Fin SommarHud!

2012-05-21 19:41:44 Klara tipsar
» Kommentarer(0) «


Såhär på vårkanten (och speciellt nu när vårens värme har lyst med sin fråvaro) vill man gärna fuska fram lite sommarfärg för att känns sig brun och fin.
Jag brukar sola solarium typ 2gånger och sen andvänder jag ibland brun-utan-sol på de områden som synns mest alltså armar, urringning, ben och ansikte.
Iår har jag kört en mjukstart med apotekets sunkissed glow body lotion.
Finns en utan skimmer också (det är den bruna flaskan).
Men det kan vara fint med lite skimmer och man ser det bara när man går närme.
Men jag brukar smörja in på kvällen och sen duscha på morgon så slipper man tänka på att man glittrar för mkt!
Jag mår alltid så mkt bättre när jag känner mig brun och fresh!
Men snart kommer den riktiga solen hoppas jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback