Oj oj vilken dag!

2012-03-27 18:17:41 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Som sagt var jag HELT slut efter vattengympan så jag sov 1 timme och sen åt vi lunch och efter det har vi vart på stan i flera timmar och kollat på alla loppis,antik och secondhand affärer som finns :) Mysigt!
Och sen hade dom utförsäljning på kläder på folets park och där fhittade jag en jacka:)
Nu  står korvgrytan och kokar på spisen och sen blir det en lung kväll för jag är helt slut och beckenet orkar inte hålla ihop längre så det är bar att lyssna på kroppen och ta det lungt det :)
Jag borde ha tagit beckenbältet men tänkte inte på det för jag är inte van att bli så slut efter vattengympan. Fy vilket tjat om denna vattengympa men det var så kul men sjukt jobbigt men jag tror jag behöver lite utmaningar:)
Detta är mina fynd!
En fruktskål 30:-
En tröja 40:-
En ljushållare som man har i blomman 15:-
En vårjacka 250:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback