Ladda för imorn!

2012-03-12 19:57:59 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Imorgon har jag en ledig dag eller ja blir ju många sånna nu när jag inte jobbar så mkt!
MEN imorn ska jag få en massa nytta gjort!
Ska ringa en massa samtal, tvätta och FÖRSÖKA plugga :O Känner att jag skulle vilja göra klart en liten kompleteringsuppgift från en gammal kurs innan jag ska tenta av en ny kurs som börjar den 19:e.
Och imorn hoppas jag på ett skönt gympass och hoppas på att min polare Emma är frisk nog i ryggen för att följa med!
Nu är tv resten av kvällen som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Malin

va läser du till nu då? hänger inte med alls :S

2012-03-12 @ 21:35:20
URL: http://malst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback