Hemmafru!

2012-03-13 19:35:42 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Det är nått jag gillar och VILL vara! Så nu medans mannen är ute och fixar med bilen passade jag på att koka kaffe och slänga ihop en kladdkaka :)
Längtar som en tok till hans får jobba och jag får göra storkok och städa tills han kommit hem :)
Jag vill ha den vardan alla andra avskyr och är less på!
Efter snart 2år med en arbetslös man och jag som bara strövickar har jag LESSNAT jag erkänner!
Det är inte roligt längre att bara gå hemma utan en riktig vardag:(
Men dag gick vi en promenad och får på blomaffären och på Ö&B iallafall:)
JAG MÅSTE KOMMA IGÅNG MED TRÄNINGEN!! Nån som vill träna med mig?

Kommentarer
Postat av: Elise

Hade vi bott närmre hade vi kunant träna!

2012-03-13 @ 20:03:25
URL: http://elisebystedt.blogg.se/
Postat av: Mumari

Himla snygg blogg du har! Den hamnar i min bloglovinfeed!



Jag kan titulera mig hemmafru, och jag tycker om att vara det, men det får man knappast säga i dagens samhälle. Dock jobbar min make alltid eftermiddag/kväll så det är tufft ibland att orka med ett helt hushåll och fyra barn mestadels själv på landet när man inte är frisk själv.

Kram på dig!

2012-03-14 @ 20:43:42
URL: http://mumari.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback