Helgens bravader

2012-03-24 18:08:10 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vi (jag och storsyrran) firade lillsyrran som fyller 16år på torsdag med 2 dagar i Umeå :)
Och hon hade INGEN aning om vad vi hade hittat på!
Gårdagen började med att jag hämtade upp henne sen for vi till storsyrran i umeå och åt lunch och sen ner på stan och lillsyrran fick välja ut en parfym som hon fick köpa och sen gick vi en sväng och köpte bla godis på en mysig godisaffär med lite annorlunda godis:)
Kl 17 gick vi till FACE hudstudio och gjorde själva överraskningen.
Det vart massage av nacke och ansikte, rengöring av ansiktet med bla en kemisk pelaling och sen en sminkning:)
Det var riktigt underbart skönt!
Och sen åt vi buffe på kinaresturangen och sen hem till storsyrran för att kolla på film och äta fruktsallad:)
Här är lite förebilder på syrrorna och sen resultatet på oss alla och sen den underbart goda fruktsalladen!
Och idag började dagen kl 8 med att storsyrran och hennes gubbe klev upp och gjorde brakfrukost med sconse. Vi klev upp tidigt för att alla 4 skulle äta frukost tsm och sen tog jag ett skönt bad och sen hämtade vi Jimmy på tågstation 10.45 och sen var det glassmässa för fulla muggar!!
Man betalar 50:-/pers och sen får man äta HUR MKT GLASS MAN VILL och inte nog med glass så hade dom bakelser, kaffe, dricka m.m
Och nu sitter vi jag jimmy och lillsyrran hemma hos mamma och pappa och jag och älskling kommer hem på måndag igen!
+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback