Det lönar sig!!!

2012-03-15 15:32:23 Hemmet <3
» Kommentarer(1) «


Att vara surtant!
Ringde igår angående köksmattan som ska bytas! Vi flyttade in i Oktober och då vart vi lovade en ny köksmatta men INGEN har hört av sig eller gett nått svar på när det ska göras!
Men igår fick jag nog och ringde och klagade och VIPS så var allt klart!
Mattläggarn ringde och sa jag är där om 5 min. Så han kom och mätte och vi fick välja vilken matta vi skulle ha också :) Han hade inte sett nått liknande :S Han fattade inte hur mattan kunde bli sådär!!
Han tyckte vi skulle få byta i hallen också när han liks var här med alla grejor så HOPPAS våran bovärd godkänner det! Han kommer hit i vilket fall som helst och byter i käket på måndag! Snabba ryck!
Åhh va skönt det ska bli :D GLAD!
Ser 10000ggr värre ut i verkligeheten!

Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Jag önskar att det fungerade att vara sur här också. Våra "golv" är platsmattor gjorda för industrier, vilket gör att man behöver speciella maskiner för att få dem rena. Plus att de är ifrån 70-talet. Man ser ingen skillnad före och efter man tvättat dem.

2012-03-15 @ 15:42:05
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback