ÅHHHHH

2012-03-28 21:35:23 Hemmet <3
» Kommentarer(0) «


Hade tvättstuga nu på kvällen mellan 19-22 och när vi ska torktummlar hör vi hur det slår och vi tror det är min klänning med ett metallspänne men det låter fortfarande och då ser vi att lampan för "rengör filtret" blinkar och varje gång det slår till slocknar den...Hmm men vi tänkta aja maskinen går iallafall och filtret är ju helt tomt.
Men när vi kommer ner efter en timme är tvätten inte torr...
Då har tidvridet rörts sig lite lite varje gång det slår till så dom dör 50minuterna tog väl slut efter 20kanske...
Och där står vi med en HEL maskin med handdukar en HEL maskin med sängkläder och en HEL och en HALV maskin med vanliga kläder :O
Vi trängde in allt vi kunde i torkskåpen och sen har vi fått häng up resten i HELA lgh och ja ni kan ju tänka er hur det ser ut.....
Och vi har ju en etta på 44kvm så exakt alla dörrar och möbler är fulla med kläder...
Aja det är inget att göra:P Får felanmäla det imorgon men jag blir ARG att den som var innan och tvättade inte gjorde nått åt saken!!!
Lite såhär känner jag mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback