Magen från Helvetet!

2012-06-27 14:30:13 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Och självklart ska det hända när man ska iväg och jobba....
Jag lider ju av IBS och typ 2ggr i månaden får jag som jag kallar det magkramper/maganfall vilket resulteras i akuttoabesök och ont i flera timmar! Har jag tur går det över efter 1-2 toabesök men ibland kan det vara stopp i flera timmar och magen vägrar att släppa ut varken fisar eller avföring vilket ger en olidlig smärta som kommer i intervaller (kan liknas med gravidvärkar).
Så inget jobb idag....
Känn så dumt att ringa och säga att man inte kan komma :S
Det är också denna underbara sjukdom som gör magen uppblåst så man ser gravid ut....

Kommentarer
Postat av: trollet

Prova utesluta mjöl... ;)

2012-06-28 @ 09:56:39
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback