Hej hopp!

2012-06-21 22:55:23 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Skönt att jobba kväll såhär på sommarn då det fortfarande är ljust ute när man slutat 21.30:)
Men är endå trött men samtidigt pigg!
Har lust att pyssla, synd bara att mina nervsmärtor hindrar mig från ALLT jag vill göra :( Blir så arg och ledsen...
Måste få tid hos läkarn till veckan om det inte blir bättre!
Jag misstänker att nervsmärtona blivit så mkt sämre pga dom ständiga inflammtioner runt skuldrorna som blivit värre kanske pga de långa umeåbesöket för typ 2veckor sen och sh´bam-passet förra veckan:(
För min kropp tar det typ 1000år för en skada eller inflammation att läka/bli bättre......
Hatar min kropp fast ingetligen borde jag ju hata sjukdomen! Fast tyvär sitter sjukdomen fast i kroppen:(
Jag vill ha flera timmars massage!? Någon som bjuder på det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback