Godnatt!

2012-06-17 22:30:58 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Nu ska vi sova :)
Imorgon börjar jag på mitt sommarschema så frånochmed imorgon och fram till den 8:e augusti kommer jag jobba 80%. Visserligen inte så många dagar i veckan eftersom det oftast är långa pass på ibland 24tim:)
Så jag kommer fortfarande ha lediga dagar i sommar som tur är.
Så nu börjar sommaren på riktigt. Kommer bli ett pussel att få ihop resor till och från jobbet eftersom vi bara har en bil men det kommer nog lösa sig hoppas jag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att gå på schema så kan man ju ha lite framförhållning! SV: oh tack så mycket! Massa kramar

2012-06-18 @ 01:33:28
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback