Godnatt!

2012-06-25 20:57:40 Min vardag
» Kommentarer(1) «


När denna vecka är slut har jag jobbat lör,sön,mån,tis,ons,tors så ska försöka få tidiga och lugna kvällar denna vecka så man orkar med :)
Som tur är har jag sovmorgon imorn:D Men en tidig kväll skadar inte och älskling som börjar 7 hela veckan måste ju få sina timmar han med :)
Så nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på tv och får se när vi somnar men kroppen får ju vila iallafall!
Mkt bättre för kroppen att lägga sig i sängen än att sitta i soffan hela kvällen:)
Emma som var med till tattuerarn passa på att fylla i sin tattuering! Så nu är vi blodssystrar!
Före-Efter

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha oj, jag hade visst glömt hur blek den var XD Som tur var så hade Patrik en salva hemma, jukon skiten, men då slipper man ju ta sig till apoteket som det första man gör nu på morgonen=)

2012-06-26 @ 09:31:13
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback