Glädje!

2012-06-05 13:01:56 Min vardag
» Kommentarer(3) «


Varför är det så kul att hitta på saker!? :)
Som ikväll då jag och några till ska ut på krogen 2gången för mig detta år haha tantvarning!
Man kollar igenom garderoben och allt smink man har och planerar inför kvällen:)
Fick nyss reda på att vi ska grilla också :D Kul! Förutom att jag har lite människofobi mot dom jag inte känner...
Men jag ska vara possitiv och kommer ha med min bättre hältf så det blir nog toppen:)
Nu ska jag snart dra iväg ner på stan!

Kommentarer
Postat av: Mumari

Vad roligt att gå ut! Jag gör det typ nån gång om året bara, jag är en riktig tant ;)

Ha det så kul ikväll!

Kramar

2012-06-05 @ 17:04:24
URL: http://mumari.com
Postat av: Sofia

Fint kort och jag hoppas verkligen att du har det trevligt i kväll, är lika mycket tant jag går ALDRIG ut men jag gillar inte sprit är mera "fika typen" vilket syns haha. SV: Oh tack så himla mycket, vad snäll du är men visst blir man hemma blind. Jag har verkligen varit duktig på att ta alla vitaminer vet inte alls vart allt detta kom ifrån men men blir nog bättre snart hoppas jag! Kram kram

2012-06-05 @ 19:59:04
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/
Postat av: Malin

Fin bild på er :)Men absolut ingen tantvarning, alltid bra och kul att dra ut och hitta på nått, man lever ju bara en gång =)

2012-06-05 @ 21:51:25
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback