En bra dag tillslut :)

2012-06-22 19:46:16 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vakande pigg som jag inte gjort på hur länge som helst!! Brukar alltid snozza en MASSA gånger men idag klev jag upp på en gång och var PIGG! Vilken befrielse! Sen kröp jag ner i sängen igen och myste med kissarna och kollade på tv i 2 timmar sen frågade Emma om jag ville med på midsommarfirande så upp och hoppa och duscha och göra mig klar. Så blev en solig dag i raggarbil spetsat med midsommarfirande och go mat:)
Vart också bjuden på mddag :D Lyx med grillat, pommes, sallad och cider i solen:)
Nu ska jag njuta av den piggheten jag känner i kroppen :)
Tyvär börjar nervsmärtorna göra sig mer och mer påminda så blir en lugn kväll.
Tänkte pyssla men får se vad nervsmärtorna tycker om det :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback