Blää

2012-06-19 13:23:58 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Jag är född med denna sjukdom så det spelar ingetligen ingen roll hur mkt jag klagar för det blir ju inte bättre!?
Utan istället blir jag en gnällkärring!
MEN vissa dagar äter sjukdomen upp mig och jag har svårt att få upp humöret!
Som sagt ska jag till en naprapat imorgon och jag hade tur att hon hade tid såfort!! Hade ju kunna fått vänta en vecka till liksom..
Igentligen vill jag gå hos min gammla naprapat i härnösand men känns bökigt att åka dit :S (10mil enkelväg)
Om inte det hjälper imorgon eller om det inte känns 100% bra kommer jag boka tid hos han i härnösand istället:)
För jag har ALDRIG träffat nån som är lika bra som han och trevlig också :)
Guud vad jag längtar tills jag får tid för att prova på blockader i nacken!
Har stått i väntelistan nu i 3mån men dom trodde jag skulle få vänta tills september nån gång :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback