Bättre bild :)

2012-06-26 10:24:31 Min vardag
» Kommentarer(3) «


Kan liksom inte annat än älska den fast det gjorde svinigt ont!
Mkt ondare än handleden!!
Och nu kommer det värsta enligt mig.. Läkningen! Fast tror själva gaddningne slår det denhär gången fy va ont det gjorde var liksom värre och värre för varje bokstav:P Och sista bokstaven S:et t stay var ju såklart störst!
Jag får svinont efter men tror det beror på min sjukdom för jag är ju öm i huden i vanliga fall och blir ju inte bättre av ett köttsår:P
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skulle aldrig själv tatuera mig, men vissa tatueringar är otroligt häftiga och denna du har skaffat nu är otroligt fin! :)

2012-06-26 @ 10:52:34
Postat av: Malin

Fint och fint budskap. Stay strong, det gillas :)

2012-06-26 @ 19:48:18
URL: http://goleft.webblogg.se
Postat av: Hanan

Hejsan!
Jättefin blogg.
Allt bra med dig?

2012-06-26 @ 23:59:43
URL: http://heennoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback